loading...
مجله تفریحی جوانان
آخرین ارسال های انجمن
Ramin بازدید : 14 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

 آنچه در زیر میبینید دهان یک هیولای فرازمینی نیست، بلکه متعلق به یکی از آرام ترین و بی خطرترین موجودات زمین است. لاکپشت پوست چرمی یکی از بزرگ ترین خزندگان روی زمین و از گونه های در معرض انقراض جانوران است، این لاکپشت که در دریا زندگی می کند دارای یکی از عجیب ترین دهان های دنیا با ظاهری وحشتناک است.

Ramin بازدید : 17 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود آلبوم جدیدو بسیار زیبای امید جهان و حسام کاراموز به نام وای به حال این دلم
شعر و ملودی : میثاق راد ، حمید منفی ، امید جهان

 

 

 

MUSIC
MP3 320 MP3 128
دانلود بصورت یکجا دانلود بصورت یکجا
دانلود بصورت تکی دانلود بصورت تکی
Ramin بازدید : 13 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

برای نخستین بار آسمان شهر زرآباد نورافشانی شد - آکا

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرآباد، در پنجمین روز از هفته وحدت و همزمان با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و سلاله پاک و مطهر ایشان امام جعفر صادق (ع) و همزمان با مراسمات ایام هفته وحدت، آسمان شهر زرآباد برای نخستین بار به شکلی زیبا و مهیج نورافشانی شد به گونه‌ای که آسمان زرآباد روشن و نور این نورافشانی تا بخش همجوار لیردف در استان هرمزگان نیز قابل رویت بود.

این برنامه جذاب به همت بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر زرآباد و در محل بام شورای اسلامی شهر و با همکاری تعدادی از جوانان فرهنگی بخش برگزار شد.

برگزاری گردهمایی معتمدین و سران طوابف و ریش سفیدان زرآباد، کارگاه شوراهای زرآباد و افتتاح شورای حل اختلاف زرآباد و دیدار با خانواده شهدای اهل سنت و اهل تشیع در چابهار و چند برنامه دیگر از جمله برنامه‌های بزرگداشت این هفته در جنوب‌ترین نقطه سیستان و بلوچستان بوده است.

 

Ramin بازدید : 9 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین اسفند:
نظرتان درباره یکی از نقشه های آینده تغییر می کند.اجازه دارید این کار رابکنید.شما ایده های تان را گاه گاه عوض می کنید.این موضوع به شما کمک می کند تا بفهمید که حقیقتاً چه می خواهید.
حافظ:
قبای حسن فروشی تو را برازد و بس که همچو گل همه آیین رنگ و بو داری
ز کنج صومعه حافظ مجوی گوهر عشق قدم برون نه اگر میل جست و جو داری
تعبیر:در انتخاب دوست و همنشین دقت کن. بیهوده با خودسری و ندانم کاری، هستی خود را تباه نکن. با سعی و کوشش خود می توانی به همه چیز برسی. سعی کن که عاقبت اندیش و موقر باشی و عجولانه تصمیم نگیری. از منیت و تکبر، چیزی غیر از زیان نخواهی دید. شرایط لازم برای کسب نتیجه ی مساعد را دارا هستی. به خودت اعتماد کن

Ramin بازدید : 12 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین دی:
امروز، روز آرامی است. از بودن با خانواده لذت می برید زیرا مدت هاست آنها را ندیده اید. بنابراین تمام توجه تان را به آنها بدهید. کمی توجه به خانواده می تواند شادی غیر منتظره ای را برای شما به ارمغان بیاورد
حافظ:
نمی‌خورید زمانی غم وفاداران ز بی‌وفایی دور زمانه یاد آرید
به وجه مرحمت ای ساکنان صدر جلال ز روی حافظ و این آستانه یاد آرید
تعبیر:در هنگام سعادت و نیکبختی به یاد دیگران باش و به آنها کمک کن همانطور که انتظار کمک از دوستان داری. از تجربه ی دوستان به خوبی استفاده کن

Ramin بازدید : 10 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین بهمن:
هر مشکلی را که تاکنون به عقب انداخته اید یا از آن دوری کرده اید به این امید که از بین برود امروز با آن روبرو می شوید و آن را حل می کنید . به خوبی می دانید که اگر سرتان را زیر برف کنید همه مسائل هم بدتر می شود . و اگر همین الان کاری در رابطه با آنها انجام ندهید همه چیز غیر قابل کنترل می شود. حداقل با این عمل می توانید جرات حل کردن مشکلات را بدست آورید . حتی اگر از انجام آن هیچ لذتی نبرید.
حافظ:
چنین که از همه سو دام راه می‌بینم به از حمایت زلفش مرا پناهی نیست
خزینه دل حافظ به زلف و خال مده که کارهای چنین حد هر سیاهی نیست
تعبیر:زندگی منزلگاه صد دام و حادثه است. از دست کسی در رنج و عذابی. فقط به خداوند پناه بیاور. برای دوری از صدمه و بلا، با مردم به خوبی رفتار کن.

Ramin بازدید : 12 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین مهر:
امروز یکنفر قطعاً سرسختی در مورد عقایدش می کند و شما با آن مشکلی نداریدفقط مشکلتان این است که به نظرات شما گوش نمی دهد. برنامه ریزی کنید که یک مشکل احساسی را حل نمائید ولی مواظب باشید که بازیچه دست دیگری برای تسلیم شدن شوید حتی اگر تسلیم شدن آسان تر از برای حقوق خود ایستادن و جنگیدن باشد.
حافظ:
نام نیک ار طلبد از تو غریبی چه شود تویی امروز در این شهر که نامی داری
بس دعای سحرت مونس جان خواهد بود تو که چون حافظ شبخیز غلامی داری
تعبیر:مشکلاتی بر سر راه تو است که اگر اراده ای راسخ و قوی داشته باشی به زودی از بین می رود. تردید را از خود دور کن و عاقلانه فکر کن. خودخواهی را رها کن تا بتوانی به مقصود و محبوب خود برسی. به کسانی که به تو نیاز دارند کمک کن.

Ramin بازدید : 11 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین آبان:
اگر احساساتتان جریحه دار شده است حتماً برای یک نفر بازگو کنید. بی اختیار احساساتی هستید. بهتر است افکارتان را با دیگران در میان بگذارید.
حافظ:
داور دین شاه شجاع آن که کرد روح قدس حلقه امرش به گوش
ای ملک العرش مرادش بده و از خطر چشم بدش دار گوش
تعبیر:با پشتکار و تلاش به مقصود خود می رسی. ممکن است در این راه به سختی ها و مشکلاتی برخورد کنی که این طبیعی است. ناامید و مأیوس نشو. با کسانی که گمان می کنی دشمن تو هستند عاقلانه رفتار کن زیرا که چه بسا دچار اشتباه شده باشی.

Ramin بازدید : 15 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین آذر:
نباید فکر کنید که چون از تغییر بدتان می آید بنابراین شرایط را ناآرام می کند. چه باور کنید و چه نکنید در ظاهر همه چیز به خوبی پیش می رود. حتی شاید بهتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید. کلید موفقیت در تلاش های شما این است که به فشارهایی که سعی دارند همه چیز به زور اتفاق بیفتد اهمیت ندهید و سعی نکنید خیلی زود شرایط را کنترل کنید و به آن نظم و ترتیب بدهید.
حافظ:
یا رب آن زاهد خودبین که بجز عیب ندید دود آهیش در آیینه ادراک انداز
چون گل از نکهت او جامه قبا کن حافظ وین قبا در ره آن قامت چالاک انداز
تعبیر:از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده ی خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بیهوده برای خود به وجود نیاور

Ramin بازدید : 8 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین شهریور:
امروز ممکن است خیال رفتن به جاهای دور به همراه افرادی عجیب به سرتان بزند. چه اتفاقی افتاده است؟ شما به حدی شخصی مقرراتی هستید که همسر و دیگر اعضای فامیل امروز ممکن است از رفتار غیر منطقی شما مشوش و مضطرب شوند. البته شخصیت شما جنبه های متفاوتی دارد.
حافظ:
زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت کس ندارد ذوق مستی میگساران را چه شد
حافظ اسرار الهی کس نمی‌داند خموش از که می‌پرسی که دور روزگاران را چه شد
تعبیر:با غم و غصه، هیچ کاری درست نمی شود. همچنین با دست روی دست گذاشتن چیزی جز اتلاف و هدر دادن وقت بدست نمی آید. نا امیدی آفتی بزرگ است. آن را از خود دور کن و به خود متکی باش و اراده ای محکم داشته باش.

Ramin بازدید : 14 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین مرداد:
زندگی خانوادگی امروز جاذبه خاصی دارد امکان دارد که شما بخواهید چند دوست را دعوت کنید اما اگر امروز بتوانید زمانی را با شریک زندگی تان تنها بگذرانید نخواهید توانست حتی مقداری از درب خانه دور شوید و یا حتی به بستر بروید.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.

Ramin بازدید : 11 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین خرداد:
باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.
حافظ:
هر راهرو که ره به حریم درش نبرد مسکین برید وادی و ره در حرم نداشت
حافظ ببر تو گوی فصاحت که مدعی هیچش هنر نبود و خبر نیز هم نداشت
تعبیر:تا رنج و سختی را تحمل نکنی به شادی و سرور دست نخواهی یافت. از شکست نا امید و مأیوس نشو. هر شکستی مقدمه ی پیروزی است. فعلاً روزگار به کام بی هنران و نامردان است اما همیشه حال روزگار یکسان نیست

Ramin بازدید : 11 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین تیر:

اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.
حافظ:
بی عمر زنده‌ام من و این بس عجب مدار روز فراق را که نهد در شمار عمر
حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان این نقش ماند از قلمت یادگار عمر
تعبیر:در روزگار شادکامی به یاد دوستان و نزدیکان باش. غرور و خودخواهی را از وجود خود دور کن. عمر را بیهوده از دست نده و از لحظات آن به خوبی استفاده کن. عاقبت اندیش باش

Ramin بازدید : 8 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین اردیبهشت:
با رفتاری محتاطانه آرزوهای خود را ابراز کنید. شاید شما از آنها درخواست کمک نکنید، اما آنها می‌توانند دقیقا بفهمند که چه می‌خواهید. با وجود اینکه بهرام می‌تواند موفقیت شما را به تاخیر بیندازد. اما شما بالاخره به وقت خودش به خواسته‌هایتان می‌رسید. فقط فراموش نکنید که رسیدن به رضایت واقعی ارزش صبرکردن را دارد
حافظ:
از برای شرف به نوک مژه خاک راه تو رفتنم هوس است
همچو حافظ به رغم مدعیان شعر رندانه گفتنم هوس است
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید اگر چه کمی مشکل و سخت خواهد بود. اگر مراقب نباشی تمامی نقشه هایت نقش بر آب می شود بنابراین با احتیاط همه ی جوانب کار را بررسی کن.

Ramin بازدید : 5 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

فال روز متولدین فروردین:
اعتماد به نفس لازمه ی هر کار و کوششی است این اعتماد به نفس به تو قدرت خلق و ابداع میدهد و تو را بر ان میدارد که هر روز راههای تازه ای را تجربه کنی.شرایط در حال حاضر همانطوری است که تو خواستار ان بودی ممکن است یک خبر جالبی برسد که وضع را از این بهتر کند برای اینده های دور برنامه ریزی کن.
حافظ:
به بال و پر مرو از ره که تیر پرتابی هوا گرفت زمانی ولی به خاک نشست
زبان کلک تو حافظ چه شکر آن گوید که گفته سخنت می‌برند دست به دست
تعبیر:سختی ها و مرارت ها را آسان بگیر تا در زندگی شاهد مقصود را در بر بگیری. فروتن باش تا سربلند شوی. هیچ راحتی بدون تحمل سختی و تلاش بدست نمی آید، بنابراین زندگی بهتر در سایه تلاش و کوشش است.


Ramin بازدید : 17 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا پیامک بزنید. SMS ارسال کنید.

Ramin بازدید : 12 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

برخی از ویژگی ای این برنامه:

 

داده های 3D مجسم شده ی کل زمین
پیچیده فن آوری جریان اطلاعات برای کار با نقشه های جغرافیایی
دادن آدرس به وسیله ی آدرس و یا عرض / طول جغرافیایی.
نمایش پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، خرده فروشی، و بیشتر.
قابلیت مشاهده نقاط مختلف بر روی کره زمین با جزئیات کامل
داشتن وضوح بسیار بالا مناطق نمایش داده شده
قابلیت مسیریابی با امکان یافتن کوتاهترین مسیر تا مقصد
قابلیت نمایش سه بعدی نقاط مورد نظر کاربران
امکان مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی
قابلیت مشاهده اقیانوس های و فضای زیر آب
ارتباط مستقیم با ماهواره های فضایی
سازگار با ویندوز های ۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

http://www.dl.ir-dl.com/pic/dl2.jpg

 

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/17.4sdfsdf.jpg

 

http://www.dl.ir-dl.com/pic/password.jpg

 

روش کرک:

 

می توانید کرک مربوطه را از محتویات فایل دانلودی و یا از اینجا به صورت جداگانه دریافت نمایید محتویات پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید .چنانچه پیغام جایگزینی داده شد آن را تایید نمایید.

Ramin بازدید : 14 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

 

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Ramin بازدید : 14 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

خبرگزاری تسنیم: اشتباه در تولید ۱۰۰درصدی داروی داخلی، اسرار جدید دلالی دارو، توقف مرگ‌های شیشه‌ای،دیجیــــتالی شدن رادیولوژی‌های تامین اجتماعی، ضعف سبد غذایی ایرانیان نسبت به افغانستان و توقف واردات برنج‌های بی‌کیفیت گوشه‌های از اخبار سلامت هفته بود.
 
Ramin بازدید : 19 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

مك لارن GTR لانگ تيل يكي از بهترين مدل هاي اتومبيل مسابقه اي اين كمپاني خودروساز انگليسي است كه فقط 10 دستگاه از آن در سال 1997 توليد شد. بر اساس اين گزارش ،‌سرعت 386 كيلومتري ...

Ramin بازدید : 14 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

چه چیزی می‌تواند زیباتر و خلاقانه‌تر از استفاده مجدد از وسایل قدیمی باشد که دیگر کاربردی ندارند؟ تازه بماند که با اینکار چقدر به محیط زیست خود کمک می‌کنیم. با این مقاله زیبا همراه باشید تا شاید الهام بخش شما برای استفاده دوباره از مسایل قدیمی بلا استفاده‌اتان باشد.

Ramin بازدید : 16 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Bahjatolarefin v1.2 یک نرم افزار کامل برای آشنایی با زندگی نامه آیت الله محمد تقی بهجت و استفتائات ایشان است، هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
Ramin بازدید : 8 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

ویندوز فون ۸ سیستم عاملی ساده و تمیز درعین حال قدرتمند برای یک گوشی هوشمند است. البته هنوز کاستی های در آن دیده می شود, که  با گذشت زمان و بروز رسانی های مداوم مایکروسافت در حال بر طرف شدن است.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

در این مقاله به ۱۰ مورد ازنکته های که هر کاربر ویندوز فون باید بداند اشاره کنیم.شاید برخی ازترفندها برای شما بسیار ساده باشند, اما آنها بسیار مهم هستند و ما می خواهم که همه کاربران WP8, آنها را بدانند تا در مقالات آموزشی تخصصی این سیستم عامل که در آینده انتشار می دهیم مشکلی نداشته باشند. پس اگر حتی با ویندوز فون ۸ آشنایی دارید باز هم خواندن این مقاله را توصیه می کنم.


۱- گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot)

این یک ترفند مفید است. شاید نیاز باشد گاهی از صفحه گوشی خود عکس بگیرید , دلیل آن می تواند آموزشی یا عکسی از یک بازی جهت سرگرمی باشد. برای این کار فقط کافی است کلید های Start ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش و Power   ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش را همزمان فشار دهید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

البته شاید در ابتدا کمی سخت باشد ولی با چند بار تمرین در این کار استاد می شوید. عکس های گرفته شده در آلبوم تصاویر Photos album ذخیره می شوند.


۲- دکمه های گوشی چه کاری انجام می دهند ؟
بر روی گوشی سه دکمه وجود دارد.آنها در عین ظاهری ساده , قدرت های نهفته دارند که  مدیریت و دسترسی سریع به بخش های خاص را فراهم می کنند.

اولین کلید دکمه Back  ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش است. همانطور که انتظار داشتید با فشار دادن آن, شما به یک صفحه قبل منتقل می شوید.اما با نگه داشتن آن برای چند لحظه , برنامه App switcher و لیستی از برنامه های در حال اجرا نمایش می یابد و قادر هستید در بین آنها سویچ کنید.

 

دکمه بعدی Start  ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش است. با فشار دادن کلید Start در هر جا می توایند خیلی سریع به منوی شروع برگردید. کاربرد دوم این دکمه برای اجرای دستورات صوتی است. با نگه داشتن چند لحظه آن ,گوشی آماده اجرای دستورات شما می شود.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

برای جستجو چه در گوشی و چه اینترنت نیز می توانید از دکمه Search ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش استفاده کنید. با فشار دادن این کلید جستجوگر بینگ فراخوانی می شود.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۳- تغییرموتور جستجوگر پیش فرض
اگرچه کاربرد دکمه Search را نمی توان تغییر داد, اما قادر هستید موتورجستجوگر پیش فرض IE را به دلخواه تغییر دهید. برای این کار در مرورگر اینترنت اکسپلورر به مسیر IE settings -> advanced  مراجعه کنید و از قسمت Default search provider گزینه گوگل و یا بینگ را انتخاب کنید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۴- قفل کردن صفحه نمایش و تنظیمات آن
قفل صفحه نمایش یک لایه امنیتی در همه گوشی ها به حساب می آید. صفحه نمایش گوشی تان درهنگام وضعیت قفل نیز می تواند برایتان مفید باشد.به شرطی که تنظیمات آن را درست و مطابق با سلیقه خود اعمال کنید.

 

بیاید ببینیم در صفحه نمایش وضعیت Lock چه اطلاعاتی ارایه می شود.
ساعت و تقویم
تماس های از دست رفته
قرار ملاقات ها
زنگ هشدار
پیام ها و ایمیل های جدید
قابلیت اضافه شدن دیگر اپلیکیشن ها

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

برای دسترسی به تنظیمات قفل صفحه نمایش به مسیر ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش Lock screen <Settingsبروید. در اینجا تنظیمات عکس پس زمینه [Choose background] ,اعلان های نمایشی [Notifications] ,و اپلیکیشن های که می خواهید در هنگام وضعیت قفل فعال باشند[Choose an app to show quick status] را تنظیم کنید. همچنین می توانید مشخص کنید اطلاعات موسیقی در حال پخش نیز نمایش یابد یا خیر.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۵- ادغام سرویس ذخیره سازی ابری SkyDrive
سرویس اسکای درایو به خوبی با ویندوز فون ۸ سازگار است. با همگام سازی این سرویس, به راحتی قادر هستید به هر آنچه که در درایو ابری خود ذخیره کرده اید دسترسی داشته باشید و یا به عنوان یک درایو پشتیبان ازآن استفاده کنید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۶- طول عمر باتری را طولانی تر کنید !
این مورد دردسر همیشگی برای طراحان و استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند بوده است. باتری ضعیف است!

 

من در اینجا چند پیشنهاد برای بالابردن زمان استفاده از باتری تلفن تان دارم. با توجه به نیازتان چند مورد از آنها را انجام دهید :

• ذخیره سازی باتری را فعال کنید
برای فعال سازی این قابلیت به مسیر settings >> battery saver مراجعه کنید و گزینه Off را به On تغییر دهید. سپس از قسمت advanced همین بخش از بین گزینه های موجود یکی را با توجه به نیاز خود برگزینید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

• بستن برنامه های کاربردی
هیچ یک از برنامه ها را باز نگذارید [خصوصا بازی ها] و به جای سویچ کردن آنها را ببندید.

 

• مسدود کردن برنامه های پس زمینه
یعضی از برنامه در پس زمینه ویندوز فون قرار دارند تا در هنگام فراخوانی به سرعت بارگذاری بشوند.

 

به مسیر application settings >> background tasks بروید و برنامه های که کمتر به آنها نیاز دارید را از این بخش خارج سازید.

 

• زمان خاموشی صفحه نمایش را کاهش دهید
زمان خاموش شدن صفحه نمایش به طور پیش فرض بر روی ۱ دقیقه تنظیم شده است. برای تغییر این زمان به قسمت settings -> lock screen مراجعه کنید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

•کاهش میزان روشنایی
اگر در موضوع  نور صفحه نمایش حساس نیستید می توانید با کم کردن میزان روشنایی آن کمی در انرژی باتری صرفه جویی کنید. تنظیمات این بخش از طریق settings -> brightness در دسترس است.

 

• استفاده از یک تم و پس زمینه تاریک
کمی عجیب است نه ؟ اما حقیقت دارد.با انتخاب تم و پس زمینه که رنگهای روشن کمتر در آن استفاده شده است نیز در مصرف باتری صرفه جویی می کنید. همچنین تنظیمات خاصی بدین منظور در نظر گرفته شده که در مسیر settings -> theme  موجود است.

 

• خاموش کردن اتصالات جانبی : مانند Bluetooth, Wi-Fi, Gprs در هنگام که به آنها نیازی ندارید.

 

• غیر فعال کردن همگام سازی برنامه های مانند SkyDrive
در بخش قبلی از همگام سازی اسکای درایو تقدیر کردیم,  برنامه گاها برای بروز رسانی فایل ها ( بیشتر عکس ها ) آماده فعالیت می شود که می توانید آن را غیر فعال کنید. به بخش photos settings مراجعه کنید و گزینه Don’t upload را انتخاب کنید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۷- وارد کردن مخاطبین از حساب های مختلف
مایکروسافت برنامه ی را تنظیم کرده تا با آن به سادگی مخاطبین خود را از ایمیل یا شبکه های اجتماعی مختلف به تلفن همراهتان وارد کنید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۸- یک حساب میهمان ایجاد کنید!
آیا  بچه ها یا دوستانتان گاهی گوشی شما را چند لحظه قرض می گیرند !؟ اگر جوابتان آری است پس حتما نگران اطلاعات و تنظیمات برنامه هایتان نیز هستید.

 

با بخش parental control در ویندوز آشنایی دارید ؟ بله تنظیماتی که به وسیله آن می شود محدودیت های خاصی را به دیگر حساب های رایانه اعمال کرد. چنین بخشی در ویندوز فون ۸ با عنوان kid’s corner نیز وجود دارد. برای دسترسی به آن به مسیرSystem Settings>> kid’s corner بروید و یک حساب جدید با نام کاربری و رمز عبور و محدودیت های مورد نظرتان  ایجاد نمایید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۹- مدیریت همگام سازی ایمیل
بعد از نحوه وارد کردن مخاطبین ازسرویس های ایمیل که در مرحله ۷ آن را مرور کردیم , ویندوز فون به صورت خودکار اقدام به همگام سازی صندوق ایمیل شما در زمان تعیین شده می کند. با توجه به نیاز خود می توانید این زمان را کاهش یا افزایش دهید. برای تغییر تنظیمات به مسیر Settings -> email + account مراجعه کنید و بر روی حساب مورد نظر تغییرات را اعمال کنید.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

 

۱۰- تغییر اندازه کاشی
آیا کاشی اپلیکیشن ها در ویندوز فون به همان اندازه ای هستند که شما دوست دارید ؟
شما قادر هستید به سادگی سایز آنها را تغییر بدهید. برای این کار چند لحظه  کاشی مورد نظر را فشار دهید تا نماد های تغییراندازه  برایتان نمایش یابند.

 

ویندوز فون ۸,گوشی هوشمند, گرفتن عکس از صفحه نمایش

Ramin بازدید : 29 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

آریل شارون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بعد از 8 سال کما مرد . در همین اوقات مایکل شوماخر راننده افسانه ای فرمول یک نیز در کما به سرمی برد

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 248
  • بازدید کلی : 27,221