loading...
مجله تفریحی جوانان
آخرین ارسال های انجمن
Ramin بازدید : 13 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

برای نخستین بار آسمان شهر زرآباد نورافشانی شد - آکا

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرآباد، در پنجمین روز از هفته وحدت و همزمان با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و سلاله پاک و مطهر ایشان امام جعفر صادق (ع) و همزمان با مراسمات ایام هفته وحدت، آسمان شهر زرآباد برای نخستین بار به شکلی زیبا و مهیج نورافشانی شد به گونه‌ای که آسمان زرآباد روشن و نور این نورافشانی تا بخش همجوار لیردف در استان هرمزگان نیز قابل رویت بود.

این برنامه جذاب به همت بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر زرآباد و در محل بام شورای اسلامی شهر و با همکاری تعدادی از جوانان فرهنگی بخش برگزار شد.

برگزاری گردهمایی معتمدین و سران طوابف و ریش سفیدان زرآباد، کارگاه شوراهای زرآباد و افتتاح شورای حل اختلاف زرآباد و دیدار با خانواده شهدای اهل سنت و اهل تشیع در چابهار و چند برنامه دیگر از جمله برنامه‌های بزرگداشت این هفته در جنوب‌ترین نقطه سیستان و بلوچستان بوده است.

 

Ramin بازدید : 14 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

خبرگزاری تسنیم: اشتباه در تولید ۱۰۰درصدی داروی داخلی، اسرار جدید دلالی دارو، توقف مرگ‌های شیشه‌ای،دیجیــــتالی شدن رادیولوژی‌های تامین اجتماعی، ضعف سبد غذایی ایرانیان نسبت به افغانستان و توقف واردات برنج‌های بی‌کیفیت گوشه‌های از اخبار سلامت هفته بود.
 
Ramin بازدید : 19 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

مك لارن GTR لانگ تيل يكي از بهترين مدل هاي اتومبيل مسابقه اي اين كمپاني خودروساز انگليسي است كه فقط 10 دستگاه از آن در سال 1997 توليد شد. بر اساس اين گزارش ،‌سرعت 386 كيلومتري ...

Ramin بازدید : 29 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

آریل شارون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بعد از 8 سال کما مرد . در همین اوقات مایکل شوماخر راننده افسانه ای فرمول یک نیز در کما به سرمی برد

Ramin بازدید : 11 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

هر روز پرنده ها را در آسمان می بینیم که آزادانه در آسمان می چرخند. این موجودات شگفت انگیز سیستم بدنی جالبی دارند به طوری که سال ها انسان ها آرزو داشتند دقایقی مانند پرندگان در آسمان پرواز کنند اما دنیای این موجودات شگفت انگیز پیچیده تر از آن چیزی است که ما می توانیم حدس بزنیم.

Ramin بازدید : 10 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 رکورد درازترین اتومبیل جهان مربوط به اتومبیلی با بیش از ۳۰٫۵متر طول است!

این خودرو توسط جی اوربرگ طراحی شده است که در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

این ماشین ۲۶چرخ دارد و توانسته است نام خود را به عنوان درازترین اتومبیل جهان،‌ وارد کتاب‌های گینس بکند 

 

Ramin بازدید : 14 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

کارشناسان پس از بررسی‌های لازم و استعلام از مبادی ذیربط و یک سری اقدامات تخصصی توانستند متهم اصلی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عاملان نفوذ به سرور یکی از دانشگاه‌ها در شهرستان قوچان خبر داد.

Ramin بازدید : 17 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

در ایالات متحده ی آمریکا سام برنس فوت کرد. این جوان مبتلا به پروگریا بود ، بیماری نادر ژنتیکی که به خاطر آن ارگانیزم انسان در معرض پیری زودرس قرار دارد.

Ramin بازدید : 16 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

در حالی که کشورهای غربی توان زیادی را برای پرداختن به مظلوم‌نمایی زنان معترض کشورهای مخالف خود می‌کنند قاچاق، برده داری و آزار جنسی زنان و دختران در کشورهایشان بیداد می‌کند.

Ramin بازدید : 14 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

کسانی که البرز را دیده اند می گویند: او از درد خودش را به دیواره های قفس می کوبید و ناله می کرد./ باشد که مادران جوان امروز "قصه پلنگ تنکابن" رو شب‌ها برای بچه‌هاشون تعریف کنن و وقتی مادر بزرگ شدن، برای نوه‌هاشون... به شرطی که یکی پیدا شود قصه را بنویسد، یکی پیدا شود مصور کند... .

Ramin بازدید : 27 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

پسر شش ساله اهل مالزی به دختر عموی 5 ساله خود تجاوز نمود.حرکت بی شرمانه از سوی پسربچه در رسانه های مالزی جنجال به پا نموده است.متخصصان بیمارستان اورولوژی کوالالامپور پس از برسی وضعیت دختر 5 ساله صحت این ماجرا را تایید نمودند.حکایت بی شرمانه زمانی اتفاق افتاد که مادربزرگ بچه ها جفت آنها را لخت در خانه یافت که با هم بازی زن و شوهری می کردند.
 
تجاوز جنسی پسر 6 ساله به دختر عموی 5 ساله +عکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 27,229